Cry with no tears;
Hi. My name is Nooraimi Huda. I'm 17 going 18 next year. I'm Single for sure. And to know me more. Please read my entry. Don't judge a book by cover.

The truth,
Raimi Huda Amyda.
messagez linkiez creditz
" Alright, let’s stop crying now
wipe away your tears now "

- Hover and click the navi's ♥
- If you're a hater, run befo' I eatchu.
← older|
newer →
okay my fan page .. korang boleh like-2 tauu
Wednesday, August 24, 2011 | 6:51 AM | 0 comments ♥

Emmy Cute Blogger :)   okay this my fan page liker .. korang boleh like kay .. okay saya tak paksa tau .. kalau nak like.. LIKE jer .. huahua .. amat bosan la .. puasa dh nak abis ny .. saya amat takut kalau ini la ramdhan terakhir saya .. auww .. kepada semua rakan-2 yg pernah saya lakukan kesilapan .. saya minta ampun minta maaf diatas ape yg telah dilakukan sama ada sengaja atau tidak .. saya harap korang maafkan saya ye .. saya tahu banyak juga kesalahan saya ny terhadap korang-2 ny .. ikut korang la jika mahu maafkan .. Maaf kan la dgn ikhlas .. jika tidak mahu maafkan .. itu kerja korang dgn-NYA .. I LOVE PEOPLE WHO LOVE ME auww <3 haha okay la memang cite aku selalu berterabur pun huahua

BYE BYE 
ASSALAMUALAIKUM